Iklan ini hebat!!!

Monday, October 3, 2011

Tiada Idea nak share

Assalamualaikum...

Dah lama rasenye jemari aku ni tak menaip kat blog...maybe aku kesuraman idea-idea baru yang nak di kongsi bersama kawan-kawan blog..
Lagi pulak semenjak 2 3 menjak ni aku agak busy body kerja..walopon masa utk ber FB sentiasa ada...hehehehe..memang tak dan nak update blog suram suam-suam kuku aku ni...

Takpela nanti kalo ada info ter "latest" aku nak share aku update la blog aku ni...Oh yee..semalam birthday tunang ku sayang ku..kehkehkehkeh..jadi saye ingin ambil kesempatan ini untuk mengucapkan 

SELAMAT HARI JADI YANG KE-27 BUAT ABDUL QAYYUM HAMDAN..
Semoga kamu dilimpahkan rahmat dan redha untuk setiap ape yang kamu kerjakan..dimurahkan rezeki sentiasa..semoga Allah permudahkan semua urusan mu..berjaya menjadi Businessman yang disegani lagi tersohor...AMinnn..Aku sayang kamu sampai Syurgaaaa....InsyaAllah....teruskan bersikap cool n bertenang..sebab kerana perangai cool kamu tu la kite berjaya menjadi seorang yang penyabar..hukhukhukhuk....kene selalu bersabor ye Milah.....ape-ape pon aku bangga punya pacar kayak kamu...kamu sgt gantennggg di mata ku..hokhokhokhok....struggle untuk misi kite for the next 3 month................(mcm la encik tunang ku nak bace blog ni)

Sekian,Bubbye

No comments:

Post a Comment

Komen membina