Iklan ini hebat!!!

Tuesday, October 4, 2011

Terharu...Thank U blogger Ben Ashaari

Assalamualaikum...

Good Morning..pagi-pagi masuk opis..picit button ON PC..pastu buat secawan nescafe...pastu login masuk PC..pastu bukak Google Chrome..pastu terus taip facebook...pastu tengok FB takde notification menarik..bukak pulak blog suram suam² kuku aku ni...pastu tetibe tengok followers macam banyak sikit...walopon sebelum ni memang byk tu je..wakakaka....tak tahu nape,then terus say thanks kat chatbox pada sape² yang blogwalking...then terasa hati nak lawat blogger Ben Ashaari lagi..then...tengok entry terbaru dia....huhuhu....suke sangat²...sile lihat OK....

Siap mention situ "dan punya blog yang simple,kemas dan menarik"
Click gambar please

hokhokhok..ade pulok header blog aku tertepek di situ..terharu hati ini.
Click gambar please


Hehehehehe...suka hati ini bile blog yang so-so ni di promosi kan....ape² pon terima kasih to Ben Ashaari sebab kesudian anda promosi blog aku ni...aku baru je start² menjinakkan diri dalam dunia blog ni..banyak lagi kene belajar and tengok² tips berblogging..walaupon tak rasa nak serius...tapi bile dah ade yang bg support kan..rase macam semangat pulak..hehehe..ape² pon aku akan terus menaip blog yang berinformasi..so takdela korang baca blog aku semata² nak tahu kehidupan seharian aku kan..at least ada la gak ilmu² di bawa pulang...

Beliau lah Ben Ashaari..padahal rasenye sume orang kenal..hokhokhok
Dengan itu saya sudahi entry terharu pagi ini dengan Wassalam...sesungguh yang buruk itu datangnye dari saya dan yang baik itu datangnya dari ALLAH SWT..(mcm bg speech pulak)

Sekian,Bubbye....

No comments:

Post a Comment

Komen membina