Iklan ini hebat!!!

Tuesday, October 11, 2011

Karipap-karipap Cinta

Assalamualaikum.....

Malam ni before beradu bagaikan puteri aku nak baca dulu novel Karipap-karipap cinta....dah start bace mase hari Sabtu lepas..sampai hari ini aku dah berjaya baca baru masuk bab 3...tu pon rase nye baru muke surat belas-belas....aku memang seorang yang suke sangat mebaca novel..pernah dulu masa kat kolej siap bet baca novel ngan sorang lagi member yang sepesen perangai ngan aku..jenuh jugak la kitorang nak habiskan satu buku...dekat seminggu jugakla..itu kire record terbaik aku la baca novel paling cepat habis seminggu..

So,untuk kali ni aku try habiskan baca novel Karipap-karipap Cinta..best jugak novel ni..tak bosan....kelakar..cara penulisan pon best...filem die best ke??ade lagi ke panggung?itu cume alasan aku je takmo abiskan baca novel...hehehe


VS

Semenanjung : RM 14.00
Sababh/Sarawak : RM 16.00
(sgt enjoy baca novel ni)

Okay..nak sambung baca novel lagi dua muka surat...pastu nak tido.....

Sekian,Bubbye...

No comments:

Post a Comment

Komen membina