Iklan ini hebat!!!

Sunday, August 21, 2011

Pre-Celebration 27th

Assalamualaikum...

Not much..just nak share reunion aku dengan kawan-kawan terSAYANG...mel,daia n sis Munira(sebaya aku tapi gatai panggil sis juge) and sedih sebab another beloved fren tak dapat menghadirkan diri untuk iftar bersama-sama sebab busy untuk exam...sobsob..maybe next time ye baiti...jangan majuk2 tau..hehe..

Okay...actually dah plan untuk berbuka puasa sama-sama start mula-mula puasa tapi asek je postpone sebab masing-masing busy body..hehe...kebetulan plak Jumaat 19 Ogos 2011 aku ader order red velvet cuppies from kakak Daia and kitorang decide nak jumpe aritu..alang-alang kitorang bukak posa sesama la...so di bawah adelah rupe paras kek nye yg sgt yummmmylicious!!!


kek dah agak sememeh sebab kotak  kek excident

Hari tu kitorang berbuka kat Nandos Mid Valley..aku la teringin sangat nak makan Nandos..aku di hantar oleh tunang tersayang...actually kitorang satu destinasi tapi berlainan arah...hehe..hari tu jugak tunang aku ada reunion ngan kawan-kawan UITM nye...so lepas ngantor aku ke Mid Valley beliau pon gi la jumpe kawan-kawan nye..aku plak terus la gi jumpe kawan-kawan tersayang kat Nandos...jumpe-jumpe je dah bersembang macam la 10 tahun tak jumpa..sangat enjoy jumpe mereka...

with Melissa Adila
suster and Daia


Takde plan pon nak celebrate birthday aku..birthday aku 20 ogos..tapi sebab dah ader kek tu aku anggap jela pre-celebration dengan my beloved frens....cuppies red velvet tu sangat sedap OK..korang kalo nak order leh la try kat kakak ni..namanye LINDA kakak kepada si Daia..aku order 24 bijik RM55..then separuh dari cuppies aku bagi kat family tunang aku buat diorang rasa-rasa...sikit sama sikit.kongsi sesama...hehehe...


ni plak makanan berbuka kami hari tu
Lepas mencekik kitorang pon bergegas ke surau untuk solat Maghrib....sangat FULL!!terpaksa ber "Q"...mujurla sempat solat Maghrib..then pas solat tu kitorang pon beronda-ronda la jap menurunkan makanan ke perut..kekekeke....dalam lebih kurang 9 lebih kitorang dah gerak balik..aku plak tunggu tunang tersayang kat LRT bangsar sebab tempat dia berbuka tu dekat2 area situ gak..rasa seronok berjumpe kawan-kawan lama...friendship forever yaaaa...

Lagi gambar untuk tontonan umum...hehe

dengan mel lagik~~

aku rase aku COOL~~hehe

P/S : Semoga dengan bertambahnya usia ini...maka bertambah la matang aku untuk mengharung liku-liku hidup penuh ranjau onak duri ini....ecceeehhh..hehe..time kasih untuk kawan-kawan..family...sedara mara yang mendoakan dan wish di FB maupon SMS..sayang kamu semua....

No comments:

Post a Comment

Komen membina