Iklan ini hebat!!!

Thursday, December 8, 2011

My Bestiest!!!

Assalamualaikum....

Hollaaa everyone..hari ni nak mengimbau kenangan lampau dan nak meng"express" feeling pasal BFF's.......actually aku mempunyai raaaaaaaaaaaaamaaaii kawan..tapi nak cari yang terbaik dan memahami kita susahkan...nak cari sekepala ngan kita pon susah...yela bukan semua orang boleh tahan dengan perangai kita,mulut kita....tapi bile dah jumpe yang satu kepala tu memang kire bertuah sangat la....dari aku sekolah sampai masuk kolej dan sampai la aku  keja...ramai je orang yang boleh "get along" dengan aku...maybe sebab aku agak friendly kot dan senang ajak berbual..huahuahuahua...perasan sendiri~~

Tapi tak semua orang aku bole "masuk" ade yang tak berapa "ngam" ngan aku...so,sebenarnya kalau nak ikutkan,aku tak memilih sangat soal berkawan ni as long as kawan tu betul² nak ber"kawan" dengan aku dan, jujur,ikhlas dan tak amek kesempatan di atas kebaikan aku...hahaha..perasan lagi dan lagi..Aku pon tak tau la nak describe kan diri aku ni sebagai kawan yang macam mana kan....maybe my bestiest je leh describe aku macam mana...tapi adeje tak suka kat aku kot..tak dinafikan..and for sure kalau dia tak suka aku,aku pon tak suka kawan ngan die...wahhahaahahaha....kalau jenis kawan yang memudaratkan kite,elok lah kite hindarkan je diri dari mendekati golongan seumpama itu..

Dan sekarang aku ade 4 orang member aku yang aku rase betul² memahami aku dan menyokong aku sentiasa...ade je yang laen..tak kira la waktu aku sedih ke..happy ke...diorang secara tak langsung akan ada untuk setiap² precious moment tu..huhuhuhu...here..i would like to introducing....................

Mel Daia Ajie Kekla

Mel Kekla Daia Baiti

Ade terpakse taruk dua gambar utk introduce BFF sebab takde gambar pon complete bersama-sama..hahaha...so inilah dia muka-muka yang pernah meng"happy"kan aku...and so far belum pernah bersedih sebab mereka keran mereka adelah yang betul² jujur dan ikhlas berkawan dengan aku...InsyaAllah...

Me and Mel

Me and Daia

Me and Baiti..sorry Baiti aku tak jumpe gambor kite ber-2 yang cun²..haahaha

me and Ajie

cium sket
So untuk mereka ber-4 ni aku just nak cakap terima kasih sebab selalu ada time aku susah senang,sudi mendengar masalah suka duka aku..hahaha...akhir kata..may our relationship will remain forever frensss!!!...

1 comment:

Komen membina