Iklan ini hebat!!!

Friday, December 2, 2011

Convocation Day~~

Assalamualaikum....:-)

Malam yang sepi ni aku nak lagi update blog aku untuk kali-3..kekekeke..kali ni entry untuk my future sis in law Nur Sakinah.dia baru je grad dan selesai konvo last Monday on 27th November 2011..bagi sesapa yang pernah konvo mesti merasakan hari ni sangat-sangat bermakna dalam hidup korang kan..yela..dah berpenat lelah belajar bertahun-tahun..perabih duit..perjudikan segala-galanya demi segulung ijazah..bukan senang woooo nak dapat segulung ijazah mahupon diploma...nak kena spent time and cost yang bukan sikit-sikit tapi berpuluh-puluh riban...haaaa..dah dapat ijazah or diploma tu kena la pulak lepas tu manfaatkan sebaik mungkin...kekekeke...

So,hari Isnin hari tu aku pon join la jugak precious moment si Sakinah @ nama manje dia Kak De....hari tu yang ade cuma kakak and adik dia je..yang abang-abang busy hal memasing..so tak kisah la sebab yang penting event macam tu selalunye yang penting ada Mak n Abah..sebab tanpe diorang takkan la kite berjaya hingga ke tahap itu...:-)..cehhhh..macam konvo aku plak kan...yang aku pulak saje jela tompang happy and meramaikan keadaan..terkilan gak sebab hari tu tak dapat gi konvo adik kesayangan si Kakak kat UiTM sebab gi kursus kawen...:-(...

So..jom layan beberapa gambar pada hari kejadian...

Suspek utama hari kejadian..:-p

Suspek bersama ayahanda dan bonda 

Suspek bersama adik kakak abah n emak beliau

Suspek bersama future SIL dan kakak n adik

Gadis cun limited edition..sorry..we're taken already...!!

At last...together.....:-)..ade lak aku sesat..kekeke

Haaa...tu la serba sedikit gambar yang sempat diabadikan pada hari kejadian...ecewahhhh..huhuhu..kalau korang perasan la kan...aku nye baju dari entry sebelum ni sama je kan..tu semua berlaku pada hari yang sama..hehehe....tengok gambar orang konvo terasa nak gak letak pic mase aku konvo mude-mude dulu...ade sekeping je pic dengan my beloved Emak yang aku jumpe...

Walaupon tak nampak jubah n bunga n skrol..tapi ini memang pic aku konvo..hehe

Itu jela untuk malam ini......akhir kata...saya seronok melihat orang sekililing yang tersayang seronok...hahahahaha..ape punya madah la...:)

Sekian,bubbye....



No comments:

Post a Comment

Komen membina