Iklan ini hebat!!!

Thursday, May 19, 2011

Assalamualaikum...


Petang petang macam ni rase mengantuk pulak...ape lagi melayan movie online la kejap sementara boss takde ni kan..isy isy isy..nilai murni yang tak boleh diamalkan..makan gaji buta...hehehehe...
Dek kerana bosan...aku nak share sikit pasal beberapa movie aku tengok baru baru nie...the latest movie aku tengok adelah hari Selasa hari tu..di kala orang tengah merayakan Hari Wesak,aku dengan tunang tersayang aku pegi la tengok movie kat wangsa walk...before that,kami gi breakfast kat Keramat..roti canai kambing..memang perghhhhh kauuu kari kambing die..hehehe..promote...
OK kembali kepada topik asal...movie yang aku tengok bebaru ni ade lah cerita KONGSI~~Lu langsi,Lu mati....~errkkk..appadaaa..do i care????
boleh la...suam2 kuku..intro je dah buat aku boring..xdela best sgt KONGSI ni..mujur tix rm10 je

Frankly speaking...pada aku cerita ni takde la best mane. Macam ntah hape hape pon ade..nak wat action movie wat la real sikit...~pandainye la aku mengomen..ce try wat movie senirik...ade scene si polis perempuan tu dok nak berlawan ngan si Tumulak..kelakor giler..dengan gaya nak terjun tu macam amende ntah..aku pon takde kata seindah bahasa nak describe kan ke"tidakbestan"nye cerita ni...maybe boleh improve lagi kot...this is my opinion...kate nak bercakap terus terang kan..hehehe..OK,next movie to be judge....FAST 5..




citer ni memang hebak sungguh..sape2 belum tengok...sile tengok...5 STAR!!!

Perghhhh...wallahhh..memang best ar cerita ni....mesti ramai dah tengok cerita ni...and for sure they'll agree with me rite....action movie macam ni baru la best layan..hehehe..semangat je plak kan..rasa tak sia-sia duit aku kuar tengok movie ni...~err..duit aku ke ekk..hehehe...Cakap banyak pon tak gune...sape sape belom tengok,sila la tengok...next please...


Hurmm..ni pon ok gak..kureng sket dari Fast 5....tp boleh la gak nak layang dari KONGSI kan...

Ini plak cerita dongeng omputih zaman dolu dolu..serigala jadian...boleh la gak nak layan....(tapi rasenye dah takde kat wayang)...genre nye horror sebab adela action kene serang dek serigala tu kan...hurmmm...ok la kot....

ini pon best gak.maybe sebab hero die hensem+gagah gile kot yang buat aku happy ssepanjang2 dlm wayang

THOR...uuuu..i'm melting la....huhu..i adore u THOR...hahahaha...gataiiii meghela hang ni milah....walaupon cerita ni macam ade unsur unsur ketuhanan omputih (god of thunder..errkkk) tapi aku tengok just untuk suka suki jer...seronok tengok hero hensem gitu kan....cerah bijik mato den.....yela..maklum jela..tunang senirik idok la macho macam tu sangat..hehehe..sorry incik tunang....:-D...

Next movie to be watched!!!


pirates of the caribbean on stranger tides

ataupon ini....


INSIDIOUS

For the time being..(dikal bosan)....ini jela nak share... daaaaaaaaaaaaaaa




No comments:

Post a Comment

Komen membina