Iklan ini hebat!!!

Saturday, June 21, 2014

Selepas berehat terlalu lama......

Bismillahirrahmanirrahim.....

Assalamualaikum..

Merujuk kepada tajuk entry..memang agak lama aku tak update blog aku ni..bukan takat bersawang..semak samun lalang hutan belantara dah jadinye blog suam-suam kuku aku ni...ahaksss..tapi takpe..blog ni takde jangka hayat..so bila-bila masa boleh nak "hidup" kan balik...hehehehe

Hmmm..story terbaru...apa ek..Actually sejak last entry aku pada 5 Februari 2013 lebih dari setahun dah tu..hahahaha  entry pasal anak aku si Abdul Hadi yang baru masuk usia 3 bulan..aku terus stop meng"update" blog...bukan sebab malas ke apa..tapi semangat agak luntur masa tu..dek kerana konon-konon busy sangat sejak dapat anak..hehehehe...so sekarang ni semangat yang hilang itu kita cari pulangggggg.....dah pulang pon rasanya ni..hewhewhew

Hari agak dah lewat malam la ni..so malam ni rasa-rasa macam nak update intro for new beginning in blogging arena..cehhh..ayat nak poyo...ahakksss....anak teruna dah menggoda-goda omak mintak kisses n hugs...hehehe...dengan ini saya merasmikan semula pembukaan blog bersawang ku  AKU SI CANTIK MANIS ...tapi kali ini bukan setakat entry-entry kosong kisah hidup aku sahaja..but more to my business life..travel..bla bla bla....

Within this past one year....baaaanyakkk sangat event-event..moment-moment happy..sedih...suspend...dan macam-macam lagi terjadi yang membuatkan aku lebih semangat untuk tahun 2014 ni..takpe semua tu nanti aku  cuba update kalau aura semangat itu masih ada..kalau tak aku proceed je dengan current life aku...hihi

Ok lah time to sleep...Jumpa lagi esok !!!


Sekian, bubbye (^_^)

Si kacak dah nyenyak tidur

Putera Hati Beta ~~Doraemon Vs Batman

Sleep baby..sleep...<3

No comments:

Post a Comment

Komen membina